HubSpot on maailman suosituin asiakashallintaohjelma. Sitä käyttävät niin pienet yksityisyrittäjät kuin maailman isoimmat Fortune 500 yritykset.
HubSpot on ollut markkinoilla jo pitkään ja ollut itseasiassa rakentamassa asiakashallinta "skeneä" yhdessä Salesforcen kanssa. HubSpotin erottaa kilpailijoistaan todella kattava ilmainen versio, joka sopii monelle pienyrittäjälle.
HubSpotin ilmainen versio sisältää mm. sähköposti-integrattion (Gmail, G Suite ja Outlook), verkkosivuille upotettavat lomakkeet uusien kontaktien keräämiseen, sähköpostimarkkinoinnin, mainosten hallinnan eri kanavissa, jaetun sähköpostilaatikon esimerkiksi asiakastuen tarjoamiseen, live chatin verkkosivuille, blogin ja liidien/kauppojen hallinnan.
Ilmaisversio sisältää 1000000 (miljoona!) kontaktia ja loputtomat määrän ilmaisia käyttäjiä. Se siis kasvaa pitkälle yrityksesi kasvun mukana, pysyen edelleen ilmaisena.
Toki on hyvä muistaa, että ilmaisversio ei sisällä kaikkien ominaisuuksien täysiä versioita. HubSpotista tekee kuitenkin hyvän se, että sitä voi lähteä rakentamaan omaan tahtiin. Sen maksulliset ominaisuudet ovat paketoitu markkinointiin (Marketing), myyntiin (Sales), asiakaspalveluun (Customer Service), sisällönhallintaan (CMS, Content Management System) ja operaatioihin (Operations). Vaikka näiden kaikkien ostaminen voi muuttua todella nopeasti kalliiksi, on HubSpotissa siis mahdollisuus ostaa vain se paketti jonka haluaa.
Voit siis esimerkiksi ostaa vain markkinointin-paketin (alkaen 41 €/kk), jonka avulla voit automatisoida sähköpostimarkkinonitia, mutta samalla pitää muut paketit ilmalisversioissa.